Zmluvné podmienky

  • Objednávky zasielame štandardne iba na Slovensko. Pri zasielaní tovaru do iného štátu je nutné vopred dohodnúť individuálne prepravné podmienky.
  • Odoslané objednávky považujeme za záväzné.
  • Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje súhlas s obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom elektronického obchodu.
  • Po dokončení objednávky Vám bude na uvedenú e-mailovú adresu zaslané potvrdenie o prijatí objednávky a celkový súhrn objednaného tovaru.

Záruka

  • Na tovar objednaný v elektronickom obchode poskytujeme záruku minimálne 2 roky za podmienok podľa platných zákonov.
  • Záruka vrátenia peňazí - viď Reklamačný poriadok.

Podmienky výmeny tovaru

  • Ak si budete želať, vymeníme Vám tovar za inú veľkosť alebo farbu.
  • Tovar musí byť celkom neporušený, v originálnom neporušenom obale, dobre zabalený, schopný ďalšieho predaja (vrátane informačných visačiek).
  • Zákazník hradí doručenie na našu adresu, tovar bude expedovaný v lehote uvedenej u vybraného druhu tovaru. Expedičný poplatok je 10,- €

Záruka vrátenia peňazí

  • všetok tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia
  • tovar nám zašlite ako doporučený balík (nie ako dobierku) na našu fakturačnú adresu a to vrátane kópie predajného dokladu a riadne vyplneného reklamačného lístku dodaného s tovarom
  • ak bude tovar vráteny s originálnymi visačkami v poriadku, t.j. bez zjavných známok akéhokoľvek opotrebenia či poškodenia, obratom Vám vrátime kúpnu cenu tovaru
  • náklady na poštovné, spojené s vrátením tovaru nesie zákazník

Dodacie lehoty

Ponuka nášho internetového obchodu zahŕňa viacero dodávateľov, ktorí majú rôzne dodacie lehoty. Z tohto dôvodu nie je možné určiť presnú dobu dodania tovaru. Našou snahou je vybaviť všetky objednávky čo najskôr k Vašej plnej spokojnosti. Obvyklá doba dodania je 10 dní. Dodacie lehoty (ak sú uvedené) u jednotlivých druhov tovaru sú "obvyklé", ak je tovar skladom u nás alebo u distribútora, ale nemôžu byť chápané ako presné či záväzné. V prípade nedostatku niektorej položky objednávky alebo určitej veľkosti, farby alebo typu tovaru Vás budeme ihneď informovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Ak nie je dohodnuté inak odosielame objednávky kompletné.

Doprava tovaru a spôsob platby

Objednaný tovar bude odoslaný na uvedenú adresu formou doporučenej zásielky balíka 1.triedy.

 

           
           

 

Po odoslaní záväznej objednávky bude na Vami uvedenú e-mailovú adresu potvrdené prijatie tejto objednávky s číslom Vašej objednávky. Toto číslo uvádzajte pri prípadnom ďalšom kontakte. Objednaný tovar bude vyexpedovaný podľa lehôt uvedených u tovaru.

 

V prípade, že objednaný tovar nebude možné dodať z dôvodov vypredania zásob alebo sa bude jednať o úzko špecifikovanú objednávku, môže byť dodacia lehota dlhšia, ako je uvádzaná, prípadne môže byť objednávka stornovaná. O tejto skutočnosti budete obratom informovaní telefonicky alebo e-mailom.

Ochrana údajov

  • Vaše osobné údaje sú dôverné a nie sú poskytované žiadnym subjektom s výnimkou partnerov zaisťujúcich platobný styk, prípadne dopravu, napr. banky, Slovenská pošta, to však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby s využitím týchto služieb.
  • Nepredávame, neprenajímame ani inak neposkytujeme Vaše údaje žiadnej tretej strane. Vážime si Vašej dôvery a chránime Vaše súkromné údaje pred zneužitím.

Reklamačný poriadok

  • Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, po dodaní tovaru, ho skontrolovať a oznámiť predávajúcemu prípadne zistené chyby.
  • Zistené chyby oznámi kupujúci predávajúcemu buď e-mailom alebo písomne na adresu prevádzkovatela. Vo svojom oznámení musí kupujúci uviesť, aké chyby boli u zakúpeného tovaru zistené.
  • Pri reklamácii zakúpeného tovaru je nutné, aby kupujúci predávajúcemu zaslal alebo predložil všetky listiny, ktoré mu boli odovzdané predávajúcim v rámci vybavenia objednávky reklamovaného tovaru, teda napríklad faktúru, záručný list a iné. Ďalej je nutné, aby kupujúci, v prípade, že predávajúcemu vracia chybný tovar, ho vrátil kompletný tak, ako ho prevzal od predávajúceho. Informácie o priebehu reklamácie sú zasielané formou e- mailových správ na adresu uvedenú kupujúcim, prípadne na poštovú adresu uvedenú na faktúre reklamovaného tovaru (Príjemca). V prípade, že kupujúci požaduje zasielanie informácií na inú adresu, musí túto skutočnosť uviesť v oznámení o reklamácii.
  • V závislosti na druhu chýb a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä zákonom ............. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov, má kupujúci možnosť sa v prípade reklamácie domáhať najmä, aby chybný tovar bol opravený alebo vymenený za tovar nový alebo môže od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
  • Predávajúci bez zbytočného odkladu po obdržaní reklamácie a reklamovaného tovaru reklamáciu vybaví alebo podá kupujúcemu správu o priebehu vybavovania jeho reklamácie.
  • Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania a neodbornej montáže produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka